Volg ons op:

Dit is Jeroen, praktisch vanaf het eerste uur onderdeel van FairSterk. Heeft al veel klanten geholpen om van de werving een specialisme te maken. In het weekend staat hij op het hockeyveld en/of in de kroeg met zijn vrienden om een biertje te doen! Oh ja, een goede woordgrap kan hij zeer waarderen. Zijn gesprekken kunnen over van alles en nog wat gaan.

Hé Jeroen! Vertel, wie ben je?

Ik ben Jeroen Vermeulen, 27 jaar en woonachtig in het Rotterdamse. In mijn werkende leven ben ik flink wat jaartjes geleden begonnen bij Van ’t Hart, een autoverhuurbedrijf in Kralingen. Hier heb ik in totaal zo’n 8 jaar gewerkt, onder andere tijdens mijn studie Small Business & Retail Management.

Na mijn studie ben ik mijn carrière begonnen in de sales en marketing. Het marketing gedeelte heb ik ondervonden in de Domotica (automatiseringsoplossingen voor in huis) en vervolgens het sales gedeelte bij Dosign Engineering. Bij Dosign ben ik destijds aangenomen door Kees en van hem heb ik de fijne kneepjes van het (sales)vak mogen leren. Toen Arthur en Kees mij vervolgens vroegen de ‘gewaagde’ stap te maken naar FairSterk heb ik niet lang hoeven nadenken.

Leuk! En wat is de reden geweest om van baan te veranderen?

Het sales gedreven detacheringswerk bleek niets voor mij en het ontbrak mij aan een échte samenwerking met bedrijven. Niet kandidaat of bedrijf staat centraal, maar eerder de geldstroom om de dienstverlening heen. Daarnaast miste ik de marketing in mijn werk en dit heb ik bij FairSterk weer ruimschoots teruggevonden.

Volg Jeroen op de FairSterk Instagram

En toen FairSterk. Wat is voor jou de reden geweest om voor FairSterk te kiezen?

Daar zijn een hoop redenen voor. Naast dat ik bij Dosign al een klik had met Kees en Arthur lag er bij FairSterk veel moois te wachten. De uitdaging, het ongewisse, de diversiteit aan werkzaamheden, het ondernemende aspect, maar vooral omdat ik ook vond dat het anders kon. Samen aan iets moois bouwen, dat trok mij wel. In de tijd dat ik bij FairSterk aan de slag ging bestonden ze krap een jaar en was er nog een hoop onzeker. Het leek me enorm tof om een nieuwe dienstverlening in de markt te zetten.

Je klinkt als een Recruitment marketeer. Wat is de grootste verandering ten opzicht van je vorige baan?

De diepgang, complexiteit en afwisseling in mijn werk. Je hebt enerzijds het werk dat continu verandert, maar daarnaast moet je constant schakelen tussen verschillende soorten bedrijven en mensen.

Bekijk onze openstaande vacatures

Hoe heb jij deze ontwikkeling doorgemaakt?

De afgelopen periode heb ik enorm veel geleerd. Zowel qua kennis, maar ook zeker qua persoonlijkheid. Bij elke klant moet je er staan, uitgaan van je eigen kracht, constant kritisch kijken naar jezelf en het werk wat je doet.

Hoe denk je te gaan ontwikkelen in de toekomst?

Ik verwacht dat projecten steeds groter en complexer worden waarbij wij nog meer als kennispartner, maar ook als projectmanager gaan fungeren. In deze rol, schakelend tussen meerdere partijen zou ik mijzelf graag nog verder ontwikkelen.

Waar ben je het meest trotst op?

Hetgeen wat we met elkaar tot op heden neergezet hebben. Eind 2016 zaten Arthur, Kees en ik nog met z’n drieën in een klein hokje. Nu is dat compleet anders; we hebben een modern, ruim kantoor, een mooi team en daarnaast hele toffe projecten. Het is het gehele plaatje waar ik trots op ben!

Heb je vragen?

Laat het ons weten