Volg ons op:

Twee bureaus in één…

…. zorgen voor cross-kennis en cross-kennis zorgt voor een betere dienstverlening naar de klant en meer inhoudelijke kennis van onze collega’s. Waarom? Omdat je direct kan leren van elkaar over de verschillende vakgebieden: recruitment, marketing en arbeidsmarktcommuniatie. Dit is ons onderscheidend vermogen. Noem ons maar een bureau in de recruitmentwereld die het op deze manier aanpakt ….

Wij doen het dus anders, ambitieus en werken vanuit een visie. Wat we doen is uniek en daarom zijn we altijd in ontwikkeling om de spreekwoordelijk ‘tegen-toon’ te zetten in het wereldje van recruitment.

Ook FairSterk heeft zijn eigen cultuur en werkwijze. Bij FairSterk werken er project teams samen met elkaar en tegelijk met de klant. Een project team kan bijvoorbeeld bestaan uit: een RPO recruitment marketeer, een project manager, grafisch vormgever en een developer. Per project of samenwerking passen wij het team aan dat werkzaam is voor de klant en dat zorgt voor de optimale ‘client journey’. Sommige klanten willen alleen ondersteuning bij hun werving, sommige alleen bij hun marketing en arbeidsmarktcommunicatie. Bij anderen klanten FairSterken en beheren wij zowel de werving, alsmede de marketing en arbeidsmarktcommunicatie.


Ontwikkelen

Bij FairSterk heb je de keus aan welke projecten je gaat werken. Binnen de projecten werk je samen met recruitment-, marketing- en communicatiespecialisten. We houden kennissessies met elkaar om van elkaar te leren. Daarnaast werk je gedeeltelijk op locatie, waar je gesprekken voert op hoog niveau. Kortom, zowel op locatie als op kantoor verbeter jij binnen je vakgebied. Je kan je ontwikkelen van RPO recruiter tot projectmanager binnen zowel recruitment, marketing of arbeidsmarktcommunicatie.

We helpen daar natuurlijk bij. In de arbeidsvoorwaarden is er rekening gehouden met een opleidingsbudget.


Durf

Je moet bij ons spreekwoordelijk je ‘mannetje’ staan. Op locatie werken, sparren met HR managers of directie is soms uitdagend. Een organisatie heeft tijd nodig om te veranderen. Daar gaan veel gesprekken aan vooraf. Soms moet je overtuigen, soms moet je even inhouden om ruimte te creëren voor verandering.

Organisatie helpen groeien vereist durf. Durf om te kiezen voor bepaalde werving, durf om lastige gesprekken te voeren. Maar ook, durven om bijzondere campagnes te ontwikkelen en gedurfde content te ontwerpen. Content is ‘key’.


Humor

Wij houden wel van een grapje. Zie je misschien af en toe ook terug in onze teksten. Humor houdt het luchtig en leuk.

Er wordt bij ons hard gewerkt omdat we gaan voor de ideale klant- en kandidaatbeleving. Maarrrrr, er is ook zeker tijd voor een lach, een competitief potje tafeltennis of een potje Mario Kart op de Super Nintendo.

Kortom. Hou je van werken bij een informeel bedrijf? Welkom!


Meer weten?

Neem contact met ons op.